Saturday, June 9, 2012

Hadiah Istimewa Untuk Hari Bapa

Sempena Hari Bapa tidak lama lagi, atau meraikan sesiapa sahaja, apa kata hadiahkan kepada Bapa/Suami atau mereka itu dengan perfume (wangian) yang ditawarkan oleh AVON.  Oleh kerana saya lelaki dan juga Agen AVON (No. Ahli 4330723) maka suka saya war-warkan 2 jenis wangian untuk diberi/dihadiahkan Kaum Lelaki iaitu:


i. (Gambar Atas) Infinite Moment for HIM (75ml Oriental Fresh) dengan harga offer RM69.00 (Sabah/Srawak RM79.35).  Siap ada percuma Mug, cantik!!!!  (Harga tidak termasuk kos hantar)

ii.  Black Suede 100ml (limited edition giftable packaging just for father's day - edisi terhad pek hadiah istimewa sempena Hari Bapa).  Harga RM35.90 (S/S RM41.90).  (Hadiah percuma Black Suede Roll-On Anti Perspirant Deodorant 40ml)

===
Harga tidak termasuk diskaun jika menjadi AHLI AVON, maka eloklah menjadi AHLI AVON, mudah sahaja --- sila klik link ini http://www.my1stop.com.my/v2/mall/index.php?lot=385&item=31630
.
Untuk melihat lebih banyak lagi katalog AVON secara online --- sila klik link ini http://www.my.avon.com/PRSuite/eBrochure.page?index=1&cmpgnYrNr=201211
 .
Atau, boleh juga membeli di mana-mana Butik AVON menggunakan No. AHLI AVON saya (4330723).  Jika masih ada sebarang pertanyaan boleh lihat blog saya mengenai AVON klik SINI & maklumat lanjut boleh juga hubungi saya emel  simply4avon@gmail.com atau sms/call: 011-2633 7837.
.
Sila layari & LIKE facebook page kami "AVON AHLI & BAKAL AHLI"
---

No comments: